Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Mommy Blogger Award!

Ποιος άλλος αξίζει ένα βραβείο, αν όχι μια μαμά που καταφέρνει στον ελάχιστο, ελεύθερο χρόνο της να μπλογκάρει; Τον λίγο καιρό που είμαστε στην παρέα σας είδαμε πόσο απαιτητικό είναι να είσαι κοντά στην οικογένειά σου και παράλληλα να καταφέρνεις να συντηρήσεις ένα blog.

Είπαμε λοιπόν, να φτιάξουμε αυτό το βραβειάκι και να το χαρίσουμε σε όσες μαμάδες μας κρατάνε παρέα στην μπλογκογειτονιά.



Οι κανόνες είναι να απαντήσετε στις επόμενες ερωτήσεις, να στείλετε το βραβείο σε 3 blogs που γράφονται από μαμάδες (ανεξαρτήτου θεματολογίας) και να αναρτήσετε το βραβείο στο blog σας.

  1. Ποια είναι η αγαπημένη σας λέξη/έκφραση που έχουν πει τα παιδιά σας;
  2. Ποια είναι μια από τις πιο ευτυχισμένες σας στιγμές ως γονείς που δεν θα ξεχάσετε (εκτός της γέννησης);
  3. Ποιες ώρες της ημέρας μπλογκάρετε και εκείνη την ώρα που είναι τα παιδιά σας;
  4. Ποια είναι τα αγαπημένα σας blog σχετικά με παιδιά;
  5. Με ποιο υποκοριστικό αποκαλείτε τα παιδιά σας;
  6. Πότε και Πού...
    • κάνατε την πρώτη σας βόλτα;
    • κάνατε την πρώτη σας βουτιά;
    • κάνατε την πρώτη σας εκδρομή;

Ας κάνουμε λοιπόν την αρχή!!!

  1. Ποιά είναι η αγαπημένη σας λέξη/έκφραση που έχουν πει τα παιδιά σας;
    • Μαργαρίτα: Δεν μπορώ να ξεχωρίσω... Λατρεύω κάθε λέξη που βγαίνει από το στόμα του. Τα λέει τόσο γλυκά όλα...Πιπίλα, αγκαλιά, μπαμπάκα, τουτ τουτ και τόσα άλλα...
    • Νίκη: Η Αγνή μου ακόμα δεν λέει πολλά... αλλά τον μπαμπά της τον φωνάζει με μια γλύκκκαααααααα.....
  2. Ποιά είναι μια από τις πιο ευτυχισμένες σας στιγμές ως γονείς που δεν θα ξεχάσετε (εκτός της γέννησης);
    • Μαργαρίτα: Με το που γέννησα πήραν το μωρό και το μετέφεραν στο Παίδων. Κάθε μέρα ρωτούσα αν μπορώ να τον πάρω αγκαλιά. Η στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι μια εβδομάδα μετά, που με άφησαν επιτέλους να τον ακουμπήσω και να τον πάρω αγκαλιά. Δεν με ένοιαζε που μας κοιτούσαν καλά καλά, δεν με ένοιαζε που πηγαινοερχόντουσαν και κοιτούσαν αδιάκριτα, δεν με ένοιαζε που φορούσα μια απαίσια τρύπια ρόμπα, που μας έβαζαν . Άνοιγα την ρόμπα μου και τον ακουμπούσα στο δέρμα μου για 10 δικά μας λεπτά. Για σχεδόν 3 μήνες, αυτά τα 10λεπτα που τον κρατούσα αγκαλιά, έδιναν δύναμη και στους δυο μας. Ανεκτίμητο, αξέχαστο, ευτυχία!
    • Νίκη: Οι μοναδικές στιγμές του θηλασμού. Είσαι εσύ και το μωρό σου αγκαλιά και του προσφέρεις ότι πιο πολύτιμο σου έχει χαρίσει η φύση. Θήλασα για 9 μήνες και τώρα μου έχει λείψει τόσο πολύ... που σκέφτομαι ότι το επόμενο μωρό μου (όταν θα έρθει!) θα  το θηλάσω πολύ περισσότερο... και επειδή θα έχω την εμπειρία, είμαι σίγουρη ότι θα το απολαύσω ακόμα πιο πολύ!
  3. Ποιές ώρες της ημέρας μπλογκάρετε και εκείνη την ώρα που είναι τα παιδιά σας;
    • Μαργαρίτα: Τα βράδια που κοιμάται, αν δεν έχει κοιμίσει και εμένα! 
    • Νίκη: Κυρίως τα βράδια που κοιμάται...
  4. Ποιά είναι τα αγαπημένα σας blog σχετικά με παιδιά;
    • Μαργαρίτα: Το αγαπημένο μου blog με παιδιά είναι το aspaonline.gr. Είναι το μοναδικό από τα μεγάλα και γνωστά Blogs που με έχει κρατήσει. Είναι αυθεντικό, δεν έχει γίνει blog-επιχείρηση και μου αρέσει που δεν έχει γεμίσει με διαφημίσεις και ποστ αντιγραφές.
    • Νίκη: Είναι πάρα πολλά... και είμαι σίγουρη πως υπάρχουν και άλλα που δεν έχω προλάβει να ανακαλύψω...
  5. Με ποιό υποκοριστικό αποκαλείτε τα παιδιά σας;
    • Μαργαρίτα: Ψαράκι:)
    • Νίκη: Λουλούδι μου!
  6. Πότε και Πού...
    • κάνατε την πρώτη σας βόλτα;
      • Μαργαρίτα: Στο άλσος της Καισαριανής λίγες μέρες αφού επιτέλους τον πήραμε σπίτι. Ντυθήκαμε στολιστήκαμε και οι τρεις μας και βγήκαμε να λιαστούμε. Μαλώναμε με τον άντρα μου ποιος θα σπρώξει το καρότσι. Τελικά τα μοιράσαμε. Εγώ στο πήγαινε, αυτός στο γύρνα:)
      • Νίκη: Η πρώτη μας βόλτα ήταν στην εκκλησία για να σαραντήσουμε...Της φορούσα ένα ροζ μπουφανάκι που είχε κουκούλα με ματάκια και θυμάμαι κάτι κυρίες που έλεγαν "καλέ είναι σαν κούκλα... είναι τόσο μικρή!"
    • κάνατε την πρώτη σας βουτιά;
      • Μαργαρίτα: Στο Τολό όταν ήταν 8 μηνών. Μετά συνεχίσαμε κάθε Σάββατο babyswimming.
      • Νίκη: Δεν έχουμε κάνει ακόμα μπάνιο και περιμένουμε πως και πως να ζεστάνει ο καιρός και να κάνουμε τις βουτιές μας στην Κεφαλλονιά.
    •  κάνατε την πρώτη σας εκδρομή;
      • Μαργαρίτα: Πάσχα στο χωριό. Ατελείωτες βόλτες στο βουνό με τον μωρό στο ringsling.
      • Νίκη: Πέρυσι, Πρωτομαγιά στην Κεφαλλονιά! Η Αγνή ήταν 4-άρων μηνών τότε. Εμείς ανησυχούσαμε και σχεδιάζαμε με κάθε λεπτομέρεια τις στάσεις για τάισμα, για αλλαγή πάνας κτλ κτλ...  τελικά Αγνή ήταν πάρα πολύ ήσυχη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και το απολαύσαμε όλοι μας!

Το βραβείο το στέλνουμε με τη σειρά μας στις:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...