Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

DIY πίνακας σβήσε γράψε



Επιτέλους βγήκα σε άδεια εγκυμοσύνης και ο χρόνος στο σπίτι με τον γιο μου, μου φαίνεται ασυνήθιστα πολύς! Έτσι πρέπει να βρούμε τρόπο να περνάμε την ώρα μας δημιουργικά και ευχάριστα. 
Πριν κάνα μηνά τον σταμάτησα και από το σχολείο και βγήκε εντελώς εκτός από το πρόγραμμα που είχε και φυσικά οι "εκπαιδευτικές" δραστηριότητες που έκανε στο σχολείο είχαν σταματήσει. 
Τα βράδια που διαβάζουμε παραμύθια μου ζητάει να του δείχνω την κάθε συλλαβή και προσπαθεί να διαβάσει. Μέσα στην μέρα αρκετές φορές μου λέει από τι γράμμα αρχίζει μια λέξη και περιμένει επιβράβευση. 
Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω γεγονότων με έκαναν να ψάξω ασκήσεις προγραφής. Αν και στο σχολείο μας είπαν να μην κάνουμε δουλειά στο σπίτι, μιας και το σταματήσαμε σκέφτομαι να κρατήσω επαφή.
Αρκετά όμως με τον πρόλογο. 
Έπεσα λοιπόν πάνω σε έναν πίνακα της crayola ο οποίος όμως δεν υπάρχει Ελλάδα και για να τον πάρω από amazon μαζί με τα μεταφορικά είναι κοροϊδία. 
Έτσι μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω έναν δικό μου. 
Σκέφτηκα διάφορες ιδέες, άλλες απαιτούσαν ακριβά υλικά, άλλες πολύ κόπο και εν τέλη κατέληξα στο να χρησιμοποιήσω μια κορνίζα του ΙΚΕΑ. 
Συγκεκριμένα την κορνίζα NYΤTJA. Μου κόστισε σχεδόν 4 ευρώ και δέχεται εκτυπώσεις μεγέθους Α4. Μπροστά έχει ένα άθραυστο διαφανές πλαστικό πάνω στο οποίο μπορούμε να γράψουμε με μαρκαδόρους ασπροπίνακα άνετα. 
Εγώ χρησιμοποίησα κάτι μαρκαδόρους για τζάμια της crayola που επίσης γράφουν και σβήνουν. 

Από κει και πέρα οι δυνατότητες του πίνακα είναι απεριόριστες. 
Εκτύπωσα ασκήσεις προγραφής και σιγά σιγά αρχίσαμε να τον χρησιμοποιούμε.

Δεν έχω ιδέα που έχουν φτάσει στο σχολείο αλλά τα πρώτα γράμματα μάλλον τα έχει κάνει γιατί τα έκανε με ευκολία. Δεν ήθελα να βαρεθεί, έτσι όταν έφτασε στο Δ σταμάτησα. Σκέφτομαι μέρα παρά μέρα να τον προχωράω κάποια γραμματάκια, χωρίς πίεση και χαλαρά. Έδειξε ενδιαφέρον, το οποίο ελπίζω να κρατήσει μέχρι να τελειώσουμε την αλφαβήτα. χεχεχεχε
Στην συνέχεια χρησιμοποίησα κάποιες ασκήσεις αλληλουχίας που μου έδειξε η Νίκη. Ούτε που ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα!
Είναι εικόνες που το παιδί καλείται να βάλει στην σωστή σειρά.


Έτσι και κάναμε και μετά φτιάξαμε ένα παραμύθι με τις εικόνες αυτές. 

Το υλικό που χρησιμοποίησα αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου και να σας το στείλω μιας και δεν είναι δικό μου για να το δημοσιεύσω εδώ. 

Δεν ξέρω πόσο καιρό θα αντέξει ο "πίνακας" μου, αλλά σίγουρα τα 3 ευρώ θα τα αποσβέσω:) Μερικές φορές κάνεις την δουλειά σου με τα πιο απρόσμενα υλικά, δεν νομίζετε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...