Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

DIY: Wood Memory Game


Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

Σήμερα θα σας δείξω ένα παιχνίδι ξύλινο που έφτιαξα εγώ αυτή τη φορά! Τι; μόνο ο άντρας μου νομίζετε φτιάχνει; Στο σπίτι τελικά έχουμε μαζευτεί πολλά ταλέντα…. Πλάκα κάνω! Είναι ένα παιχνίδι που όλοι μας έχουμε παίξει ή και ακόμα παίζουμε κυρίως σε κινητά και tablets ;) 
Το Memory game!

 

Η ιδέα να το φτιάξω μου ήρθε όταν είδα σε γνωστό κατάστημα με εργαλεία και είδη κατασκευών αυτές τις ροδέλες ξύλου. Έτοιμες, κομμένες! Το κόστος τους γύρω στα 3 ευρώ. Ήμουν σίγουρη ότι θα τις πάρω και θα φτιάξω κάτι… Αλλά τι;;; Και εκεί έρχεται το pinterest. Εντάξει, δεν θα ξαναπώ για το πόσες ιδέες έχει και πόσο με προτρέπει να φτιάχνω και εγώ πράγματα!



Και έτσι, πήρα τον πυρογράφο μου, τις ροδέλες και ξεκίνησα…

Αρχικά έφτιαξα τα σχέδια με το μολύβι,


Και έπειτα πέρασα τις γραμμές με τον πυρογράφο..


Η Αγνή εννοείται παραφυλούσε τη μαμά για να δει τι φτιάχνει...


Τα αγαπημένα της είναι αυτά με τα λουλούδια. Τι άλλο;


Τζαααα... να'το!!


Το έβαλα σε ένα μικρό πουγκάκι και το παίρνω μαζί όταν βγαίνουμε έξω για να απασχολείται η Αγνή.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...