Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Ο όρκος κάθε μωρού που σέβεται τον εαυτό του


Όταν παίρνεις πτυχίο ορκίζεσαι. Σωστά; Το ίδιο και όταν γίνεσαι γιατρός, δίνεις τον όρκο του Ιπποκράτη. Ε κάπως έτσι κάνουν και τα μωρά. Να είστε σίγουροι. δεν εξηγείτε αλλιώς. Με δυσκολία κατάφερα να αποσπάσω τον μυστικό όρκο από ένα από αυτά...αγόρι. Αλλά και για κορίτσια τον ίδιο όρκο έχουν.

Εγώ ο μπέμπης τάδε, ορκίζομαι ότι...

  • Θα είμαι το ίδιο γλυκός, όσο και αηδιαστικός.
  • Δεν θα δείξω κανένα σεβασμό και επιείκεια σε κανέναν και σε τίποτα. Όλα σου τα πολύτιμα υπάρχοντα είναι μέσα στο παιχνίδι.
  • Η πάνα μου θα είναι πάντα γεμάτη την στιγμή που θα βγαίνεις από την πόρτα. Αν είμαι ντυμένος για κάποια ιδιαίτερη περίσταση, σίγουρα θα υπάρξει μια εκρηκτική έκπληξη.
  • Θα ξεράσω πάνω σου όταν θα φοράς το τελευταίο σου καθαρό ρούχο.
  • Θα αρνούμε να φάω οτιδήποτε θρεπτικό μου προσφέρεις, ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθώ να χωνέψω οτιδήποτε άλλο, που θα μπορούσε να μου προκαλέσει μεγάλο κακό.
  • Δεν θα ντρέπομαι να κλαίω. Δημόσια. Χωρίς προειδοποίηση. Χωρίς κάποιον προφανή λόγο.
  • Δεν θα είμαι ποτέ αρκετά κουρασμένος για την ώρα του ύπνου, αλλά θα είμαι απόλυτα εξουθενωμένος όταν θα έχεις κάτι να κάνεις.
  • Θα διαισθάνομαι την απόλυτη εξουθένωση σου σαν να χω ειδικό ραντάρ και θα επιμένω εκείνες τις στιγμές να με πάρεις αγκαλιά, να με κουνήσεις και να μου τραγουδήσεις.
  • Θα θυμάμαι τον αγαπημένο μου ρυθμό, βιβλίο ή εκπομπή και θα επιμείνω στην επανάληψη τους μέχρι να σου κάνω τα νεύρα κρόσσια.
  • Θα μεγαλώσω πριν προλάβεις να πεις κύμινο, θα γίνω ενός πριν προλάβεις καν να πεις: "Μα καλά πως μεγάλωσες έτσι;"
  • Θα το αξίζω...

Πηγή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...