Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ατάκες Αγνής (+- 3 χρονών)


via

Έδωσα στην Αγνή να φάει φράουλες πασπαλισμένες με ζάχαρη. Εννοείται τρελάθηκε! Όταν τελειώνει μου λέει:
Αγνή: Μαμά, θέλω κι άλλες φ(ρ)άουλες. Φ(ρ)αουλένιες όμως....

via

Η Αγνή είχε κάποια κέρματα σε ένα πορτοφολάκι και της λέω ότι θα πάρουμε κουμπαρά να τα βάλει μέσα και όταν γεμίσει μπλα μπλα μπλα.
Αγοράζουμε τον κουμπαρά και αρχίζει να βάζει τα κέρματα. Αφού τελειώνει μου λέει:
Αγνή: Μαμά, κάτσε θα φέρω κι άλλα...
Εγώ: Και που θα τα βρεις;
Αγνή: Στο πορτοφόλι του μπαμπά έχει πολλά!


Η Αγνή διαλέγει από τη βιβλιοθήκη της βιβλία και μου τα φέρνει για να της τα διαβάσω... Όλα είναι Χριστουγεννιάτικα (Φλεβάρη μήνα). Της εξηγώ:
Εγώ: Αγνή, τώρα πέρασαν τα Χριστούγεννα. ο Άγιος Βασίλης ξεκουράζεται. Δεν χρειάζεται να διαβάζουμε ακόμα Χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Τώρα θα έρθει το Πάσχα και καλό είναι να διαβάζουμε βιβλία με λαγουδάκια, κουνελάκια και αβγουλάκια...
Η Αγνή πάει πάλι στην βιβλιοθήκη της και φέρνει ένα νέο βιβλίο, πάλι Χριστουγεννιάτικο αλλά πρωταγωνίστρια είναι η Λαγουδένια.
Αγνή: Να μαμά. Τώρα κατάλαβα τι μου έλεγες. Αυτό είναι με λαγουδάκι!


Δουλεύω από το σπίτι και η Αγνή έχει ξεφύγει της μαμάς μου, που την προσέχει, και στέκεται έξω από την πόρτα του δωματίου όπου βρίσκομαι. Τη βλέπει η μαμά μου και τη ρωτάει
Γιαγιά: Τι κάνεις εδώ;
Αγνή: Κάθομαι. Δεν χτυπάω την πόρτα γιατί είναι ο προϊστάμενος....σσσσσσ....

via

Πρόσφατα οι νονοί της Αγνής παντρεύτηκαν και θα βρισκόμασταν για φαγητό έξω. Πηγαίνοντας να τους συναντήσουμε και χωρίς να προηγηθεί καμιά κουβέντα περί παιδιών, γάμων και εγκυμοσύνης, ρωτάει η Αγνή:
Αγνή: Μαμά, ο νονός και η νονά έχουν μωράκι μέσα στην κοιλιά τους;
Εγώ: Όχι Αγνή μου δεν έχουν. Πρώτα πρέπει να μεγαλώσει η κοιλιά τους και μετά θα έχουν.
Αγνή: Τότε να φάνε πολύ να μεγαλώσει η κοιλιά τους και να έχουν μωρό!

via

Είμαστε στο πατρικό μου και με ρωτάει η Αγνή
Αγνή: Που είναι η μαμά σου;
Εγώ: Και ποια είναι η μαμά μου;
Αγνή: Η γιαγιά!

via

Μόλις έχει ξυπνήσει η Αγνή και είναι η ώρα να της βγάλω τη νυχτερινή πάνα. Τη ρωτάω:
Εγώ: Αγνή έχεις κάνει κακά; (για να ξέρω τι με περιμένει, τη μάνα!)
Αγνή: Ναι μαμά, έχω κακά και τσίσα 2 φορές!


Φτιάξαμε κάτι καρδούλες από αλατοζύμη με την Αγνή. Σε κάποιες κάναμε και τρύπες για να τις κρεμάσουμε. Τις ψήσαμε και μου λέει:
Αγνή: Θέλω την καρδούλα χωρίς με τρύπα!

via

Ξυπνάμε το πρωί και ετοιμαζόμαστε να ξεκινήσουμε. Η Αγνή στη γιαγιά και εγώ στη δουλειά.
Αγνή: Τι μου έστειλες να φάω στη γιαγιά;
Εγώ: Φασολάκια και μπιφτεκάκι
Αγνή: Καλά δεν σου είπα να μου φτιάξεις σούπα; Με καροτάκι... ψιλοκομμένο όμως!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...