Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

DIY - Monster Rocks



Σας αρέσουν αυτά τα άσχημα αλλά γλυκύτατα πλασματάκια… με τα στρογγυλά αλλήθωρα μάτια και τα πεταχτά δόντια; Εγώ τα λάτρεψα μόλις τα είδα εδώεδώ και εδώ
Και είπα θα τα φτιάξω!
Λέω στον εαυτό μου… "Νίκη δες τα καλά… μάζεψε πέτρες, πιάσε το πινέλο… σταθεροποίησε το χέρι σου… και το πολύ πολύ να τα κάνεις ακόμα πιο ασχημούλικα και παραμορφωμένα ;)»

Τα βράδια λοιπόν, που κοιμόταν η Αγνή εγώ δημιουργούσα τους φίλους μου, τα Monster μου!

Και όταν τα έδειξα στην Αγνή… τα κοιτούσε καλά καλά και δεν μιλούσε. Ώσπου μου ανακοίνωσε:
«Αυτό είναι το αγαπημένο μου!!! Αυτό αγαπάω!!!»
Τη ρωτάω "Γιατί;"
Και μου λέει: "Γιατί χαμογελάει και είναι φούξια! Είναι χαρούμενο…"



Έπειτα την ώρα της φωτογράφισης είχαμε έρωτες… Ανταλλάχθηκαν λοξές ματιές και πετούσαν στον ουρανό καρδούλες!!!



Τώρα μένει να αποφασίσω πως και που θα τα διακοσμήσω…

Σκέφτηκα να ζητήσω από τον άντρα μου να μου κόψει μικρά ξυλάκια, τετράγωνα, ορθογώνια πλατύτερα από τα monster και να τα ντύσω με χαρτί σε διάφορα σχέδια και χρώματα (ή ισως μονόχρωμα) και να κολλήσω από ένα monster πάνω σε κάθε ένα ξυλάκι. Κάπως σαν 3D καρδάκια. Και να τα βάλω στον τοίχο σαν μια σύνθεση.

Πως σας φαίνεται; Για πείτε μου καμιά άλλη ιδέα;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...