Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΑ moms δώρο


Πριν λίγο καιρό λάβαμε ένα email, από την διαφημιστική εταιρία της Δέλτα για την παιδική διατροφή καθώς και τη δραστηριοποίηση του Δέλτα moms σε BTL επίπεδο. Στο email αυτό μας ενημερώναν ότι θέλανε να μας στείλουν ένα δωράκι. Έτσι την Παρασκευή παραλάβαμε τα δώρα μας. Δυο παρακαλώ, ένα για εμένα και ένα για την Νίκη. Το κάθε πακέτο εμπεριείχε προϊόντα της ΔΕΛΤΑ, γάλατα, γαλακτοφέτες, επιδόρπια γιαουρτιού, αλλά και από μια τσάντα και ένα μεταλλικό κασπώ, προσωποποιημένα με τα ονόματα μας! Τέλος είχε μέσα και από ένα USB stick!
Χαρήκαμε πολύ εννοείται και μόλις τα παραλάβαμε αμέσως έπεσαν τα τηλέφωνα στους συζύγους, όπου τους λέγαμε με περίσσεια χαρά τα περιεχόμενα της τσάντας.

Την επόμενη ημέρα ο άντρας μου λέει σου έχω μια έκπληξη! Ένα δώρο!
Εντάξει κλασσικά εγώ πέταξα από την χαρά μου και προσπαθούσα να σκεφτώ γιατί μου πήρε δώρο, (μήπως ΠΑΛΙ ξέχασα καμιά επέτειο;) και τι δώρο είναι αυτό;
Λέω, λες να μου πήρε κάτι για την γιορτή της μητέρας; Λες να μου πήρε αυτό το κολιέ που λέει mama και χαλβαδιάζω;
Τελικά, μου ανακοίνωσε ότι αγόρασε το domain name mommywiki. Από την μια χάρηκα πολύ, γιατί ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή, από την άλλη ξενέρωσα λιγάκι :)
Ε άλλο είναι να περιμένεις το σούπερ δώρο και άλλο να παίρνεις ένα εικονικό δώρο:)
Φαίνεται μόλις άκουσε ότι μας έστειλε η ΔΕΛΤΑ δώρο, σκέφτηκε, κοίτα ρε συ, τις διαβάζουν και άλλοι πέρα από τους φίλους μας.

Οπότε φίλες-οι bloggers και αναγνώστες, από το βράδυ, που θα βρω χρόνο να το παραμετροποιήσω, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε και το url www.mommywiki.gr, εκτός του mommywiki.blogspot.gr.

Τελικά το blogging έχει πολλές εκπλήξεις, δεν νομίζετε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...