Τρίτη 20 Μαΐου 2014

DIY - Στεφάνι με λουλούδια

Καλημέρα σας!

Πάει πολύς καιρός που έχω φτιάξει αυτό το λουλουδένιο στεφάνι, όμως ήθελα πολύ να σας το δείξω. Και μαντέψτε με τι το έχω φτιάξει... με ρολά υγείας!


Επειδή το είχα φτιάξει πριν ακόμα δημιουργηθεί αυτό το blog, δεν έχω δικές μου φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της κατασκευής του. Ευτυχώς όμως, στο dark room and dearly βρήκα φωτογραφίες που θα με βοηθήσουν να σας περιγράψω πως το έφτιαξα.




Τα βήματα είναι τα εξής:

    1. Μαζεύουμε τα ρολά υγείας.

    2. Πιέζουμε το ρολό ώστε να γίνει επίπεδο και με ένα χαρακάκι τα κόβουμε σε 4 ή 5 κομμάτια ανάλογα πόσο παχύ θέλουμε να είναι το αποτέλεσμα - εγώ έκοβα κάθε ρολό σε 4 κομμάτια.

    3. Βάφουμε τα κομματάκια στο χρώμα που επιθυμούμε. είναι ευκολότερο να χρωματίσουμε σε αυτή τη φάση τα ρολά γιατί αν το κάνουμε πριν τα κόψουμε μετά τα σημεία κοπής θα είναι άβαφα.

    4. Συνθέτουμε τα λουλούδια. Εγώ δεν το έκανα με συρραπτικό αλλά με απλή υγρή κόλλα. Μάλιστα, συγκρατούσα τα σημεία επαφής με μανταλάκια ώστε να κολλήσουν καλύτερα.

    5. Τα λουλούδια είναι έτοιμα! Τώρα μένει να γίνει η σύνθεση.

    6. Πριν κολλήσετε τα λουλούδια μεταξύ τους αραδιάστε τα σε μια επιφάνεια και βρείτε το σχέδιο και το σχήμα που θέλετε να τους δώσετε. Ταιριάξτε τα για να σας βγει ακριβώς στρογγυλό και μετά κολλήστε ή συράψτε.

Η κατασκευή αυτή θέλει το χρόνο της. Δεν είναι κάτι που φτιάχνεις και είναι έτοιμο αμέσως. Μιας και έβαψα τα πέταλα, έπρεπε να περιμένω να στεγνώσουν και έπειτα να αρχίσω το κόλλημα. Έπειτα αφού χρησιμοποίησα κόλλα και όχι συρραπτικό πάλι ήθελε χρόνο για να κολλήσουν.

Επίσης, στόλισα το κέντρο κάθε λουλουδιού με μικρά κίτρινα λουλουδάκια. Αν ψάξετε στο google ή το pinterest θα βρείτε πάρα πολλές ιδέες σύνθεσης. Μάλιστα μεμωνομένα τα λουλουδάκια θα μπορούσαν να διακοσμήσουν ένα πακέτο δώρου!

Σκέφτεστε καμιά άλλη ιδέα διακόσμησης με αυτά τα λουλούδια;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...