Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Πως να κάνω το παιδί μου να γελάσει;

Υπάρχει τίποτε πιο ωραίο από ένα παιδί που γελάει; Από τα πρώτα πράγματα που παρατηρούμε σε ένα μωρό είναι το χαμόγελο. Θυμάμαι τις πρώτες φορές που ξεκαρδίστηκε ο Νικόλας στα γέλια.
Στην αρχή ένα μικρό γελάκι και μετά αυτό το γαργαριστό γέλιο που σου γεμίζει την ψυχή!
Ήταν ξαπλωμένος στην κούνια του και πήγαινε ο Δημήτρης από πάνω του και εκεί που κοιτιόντουσαν του έκανε, "μπου!". Αυτό ήταν! Γέλιο μέχρι δακρύων το μικρό και εμείς μαζί. Τα κινητά έπαιρναν φωτιά.
Είναι πολύ εύκολο να κάνεις ένα παιδί να γελάσει, αρκεί να γίνεις και εσύ λίγο παιδί.

Γαργαλητό!

mom tickling toddler
via
Μην υποτιμάτε την δύναμη του γαργαλητού! Σίγουρο αποτέλεσμα! Ο αδερφός μου γαργαλιόταν με το που τον προειδοποιούσα ότι θα τον γαργαλήσω! Ο γιος μου έρχεται και μου λέει, "Μη με γαργαλήσεις μαμά", δηλαδή, "Γαργάλησε με μαμά" και γίνεται ο χαμός!
Μην αναφερθώ στην τεχνική, φυσάω την κοιλιά του παιδιού μέχρι τελικής πτώσεως:)


Αυτο-γαργαλητό!
Αυτός είναι δικός μου όρος. Πιάνω τα χέρια του Νικόλα και με τα χέρια του, αρχίζω και τον γαργαλάω. Ταυτόχρονα του λέω, "Καλέ! Τι έπαθες: Δημήτρηηη τρέχα, το παιδί γαργαλάει τον εαυτό του!!!!!"

Μην γελάσεις!

via
Πείτε στο παιδί ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γελάσει! Ή πείτε του ότι όποιος γελάσει πρώτος θα χάσει! Άλλο σιγουράκι και αυτό! Εδώ θυμάμαι φοιτήτρια ότι το έκανα και ξεκαρδιζόμουν στα γέλια.

Πείτε ένα τραγούδι λάθος!

via
Διαλέξτε ένα τραγούδι που λέτε συχνά και αλλάξτε τις λέξεις, αλλά όχι τον ρυθμό. Ταυτόχρονα κάντε αστείες φάτσες, του στυλ, "ωχ τι έπαθα τώρα και το λέω έτσι;;;;"
Αχ κουνελάκι, κουνελάκι, μήλο που θα το φας!
Μέσα σε ξένο κρεβατάκι γιατί χοροπηδάς!

Γκριμάτσες!

funny face
via
Old time classics που λένε! Ο μπαμπάς μου δεν το έχει με τα αστεία. Κάνει όμως γκριμάτσες και ο μικρός ξεκαρδίζεται.

Κρυφτό και κυνηγητό!

via

Αυτό και αν είναι κλασσικό! Όσες φορές και αν πω στον Νικόλα να κρυφτεί, αυτός θα κρύψει το κεφάλι του μέσα στην κουρτίνα, το υπόλοιπο σώμα σε κοινή θέα και θα κάτσει ακούνητος! Εγώ τάχα μου δεν τον βλέπω και φωνάζω, "Μα που να είναι ο Νικόλας...." Ε σε 1; 2; 3 δευτερόλεπτα; Θα πεταχτεί ξεκαρδισμένος και θα πει εδώ είμαι!!!!
Επίσης και το κυνηγητό. Εδώ γελάω εγώ βλέποντας με να τρέχω και καλά μέσα σε 3 τετραγωνικά! Πόσο μάλλον αυτός! Ειδικά αν αρχίσω και τρώω τούμπες καταλάθος; Αποκορύφωμα!

Κάντε ότι είστε μωρά!

Funny Baby Accessory Kit
via
Σε υπερθετικό βαθμό όμως. Τους φαίνεται τόσο αστείο να κάνουμε καραγκιοζιλίκια:)

Μπαλόνια!

hit the balloon, playing with balloons, preschool play
via
Μην πέσει κάτω το μπαλόνι! Πετάξτε τα ψηλά και μην τα αφήσετε να πέσουν. Εσείς πέστε, τα μπαλόνια όχι:)

Και εδώ που τα λέμε, τα παιδιά χαμογελάνε και γελάνε πανεύκολα. Αρκεί μόνο να τους αφιερώσουμε χρόνο. Ακόμη και τίποτα να μην κάνουμε, ακόμη και απλά να τους μιλάνε αυτά έχουν ζωγραφισμένο το χαμόγελο στα χείλη τους. Και αυτό το χαμόγελο είναι μεταδοτικό!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...