Τρίτη 27 Μαΐου 2014

"1 + 1 = 1"

Θα έχετε ίσως καταλάβει από διάφορες αναρτήσεις μου την αγάπη μου για την Κεφαλονιά. Έχω καταγωγή από εκεί αλλά και ο άντρας μου έχει γεννηθεί και μεγαλώσει εκεί, οπότε η σχέση μας με το νησί είναι άμεση. Κάθε φορά που την επισκέπτομαι νιώθω μια απέραντη γαλήνη και ηρεμία. Στη θέα και μόνο αυτού του απέραντου γαλάζιου... δεν μπορείς παρά να χαλαρώνεις και να ταξιδέψεις. Γίνεσαι ένα με τη φύση - κάτι που έχουμε ξεχάσει εδώ στις πόλεις.

Το νησί είναι μεγάλο και συνδυάζει τέλεια την ομορφιά της θάλασσας, με την άγρια ομορφιά του βουνού. Θα μπορούσα να σας μιλάω ώρες αλλά δεν θα το κάνω... και θα προχωρήσω στο θέμα της ανάρτησης. Και θα με ρωτήσετε... ωραία μας τα λες (!) τι σχέση έχει αυτό με τον τίτλο 1 + 1 = 1;

Όλοι ξέρουμε ότι 1+1=2... Θα αναρωτιέστε τι έπαθα. Όμως σαν μαθηματικός σας διαβεβαιώ ότι υπάρχουν περιπτώσεις που 1+1=1!!!
Κάποιες από εσάς ίσως θα το θυμάστε από τις ψηφιακές γειτονιές, άλλες όχι.

Ώρα για μάθημα λοιπόν!

Πότε 1+1 κάνει 1;;;

Απάντηση:
Κοιτάς τη θάλασσα και παίρνεις 
1 μπλε από τη θάλασσα και 1 μπλε από τον ουρανό
 αυτό μας κάνει...
1 απέραντο μπλε

Δεν σας έπεισα; Για δείτε εδώ...






Και μερικά λουλούδια από το κήπο της θείας του άντρα μου.
Μια αυλή γεμάτη χρώματα και αρώματα...







Έχετε πάει ποτέ στην Κεφαλονιά; Τι σας άρεσε περισσότερο εκεί;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...