Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Η πρώτη μας κατασκευή: Μια γάτα.

Εχθές γυρνώντας από την δουλειά, σκεφτόμουν ότι ανυπομονώ να πάει ο μικρός παιδικό σταθμό και να μου φέρνει τις κατασκευές που θα φτιάχνει, σπίτι.
Μετά σκεφτόμουν που θα τις βάλω όλες αυτές; Μήπως να φτιάξω ράφια; Και τι διακόσμηση θα έχω στο δωμάτιο; Όπως καταλαβαίνετε οδηγούσα:)

Γύρισα λοιπόν με όρεξη σπίτι και έτσι σκέφτηκα να φτιάξουμε το κατιτίς μας. Η ιδέα μου ήρθε από μια κατασκευή που έφτιαχναν τα παιδάκια, σε ένα πάρτι που είχαμε πάει σε έναν παιδότοπο δημιουργικής απασχόλησης.
Είχαμε σερπαντίνες, περιοδικά, αλουμινόχαρτο και χαρτοπετσέτες.

Τα πήρα και τα έκοψα σε κομματάκια. Τις σερπαντίνες τις έκοψε ο Νικόλας.


Χαρτόνι, δεν είχα έτσι χάλασα το οπισθόφυλλο του μπλοκ ζωγραφικής του.
Ζωγράφισα επάνω μια γάτα και την πασάλειψα με UHU stick.
Τέλος, κολλήσαμε τα κομματάκια πάνω στην γάτα και η κατασκευή μας ήταν έτοιμη!

Ο άντρας μου μόλις την είδε μου είπε ότι είναι γάτα της κακιάς ώρας και να μην ανεβάσω φωτογραφία γιατί θα με κοροϊδεύετε.
Και φυσικά δεν τον άκουσα, οπότε κοροϊδέψτε ελεύθερα:)

Πάντως το καταευχαριστηθήκαμε! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...