Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Πανεύκολα τρουφάκια!

Την τσικνοπέμπτη είχα τραπέζι τους φίλους μου και τους είχα υποσχεθεί ότι θα φτιάξω το banoffee που τόσο καιρό μου ζητούσαν.
Δυστυχώς πριν καν ξεκινήσω, ο λιχούδης αντρούλης μου είχε ανοίξει το ζαχαρούχο και τον έπιασα να γλύφει το δάχτυλο του! Οπότε πάει το banoffee! Αλλά το ζαχαρούχο έμεινε...
Έψαξα λοιπόν για συνταγές με ζαχαρούχο και βρήκα μια συνταγή για τρουφάκια, που πιο έυκολη δεν υπάρχει! Και από γεύση σκίζει!


Υλικά
1 ζαχαρούχο γάλα (400 γρ.)
3 κουταλιές της σούπας κακάο
1 κουταλιά της σούπας βούτυρο

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί σε ένα κατσαρολάκι και τα βάζουμε στην φωτιά για 10 λεπτά. Εγώ θα έλεγα για 5 λεπτά γιατί εμένα κάπου στα 7 άρχισε να μου καραμελώνει, οπότε τώρα τα τρουφάκια μου έχουν και κομματάκια καραμέλας.
Στην συνέχεια απλώνουμε το μείγμα σε μια μεγάλη επιφάνεια και το βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει. Όταν κρυώσει πλάθουμε μπαλάκια και τα κυλάμε σε τρούφα. Έτοιμα!

Εμένα μου βγήκαν καμία δεκαπενταριά τρουφάκια.

Καλή επιτυχία!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...