Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ένα εμφανίσιμο τουρλού!

Τα λαχανικά δεν είναι και το πιο δημοφιλές φαγητό! Ειδικά για τα παιδιά. Οι περισσότεροι από εμάς τα εκτιμήσαμε σε προχωρημένη ηλικία:) Να πω την αλήθεια, εμένα όταν η μαμά μου έφτιαχνε τουρλού, εγώ τηγάνιζα πατάτες ή έπαιρνα σουβλάκια! Τώρα όμως τα λατρεύω τα ψητά λαχανικά!
Ειδικά στον φούρνο αρέσουν (εντάξει δεν ξετρελαίνεται κιόλας) και στον μικρό. Δείτε αυτή την συνταγή, ή μάλλον πρόταση σερβιρίσματος, γιατί όλες λίγο πολύ ξέρουμε να φτιάχνουμε ένα τουρλού!

Χρειαζόμαστε:

Θυμάρι ή ρίγανη
Αλάτι πιπέρι
Σκόρδο
Πατάτες
Κολοκυθάκια
Μελιτζάνες
Ντομάτες
Τυρί(παρμεζάνα, φέτα ή ότι άλλο σας κάνει κέφι)

Εκτέλεση:

veggie-spiral-01
Τσιγαρίζουμε σκόρδο και κρεμμύδι ενώ τα έχουμε πασπαλίσει με ρίγανη
veggie-spiral-02
Βάζουμε αλάτι, πιπέρι και ρίγανη στα κομμένα σε φέτες λαχανικά και τα βάζουμε σε στρογγυλό ταψί
veggie-spiral-03
Προσθέτουμε νερό. Εγώ βάζω και πελτέ. Πασπαλίζουμε με παρμεζάνα(εγώ βάζω φέτα:)) και ψήνουμε!
veggie-spiral-04

Ξελιγώθηκα! Εσείς;

Πηγή: handimania.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...