Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Αποκριάτικες στολές για ενηλίκους με χιούμορ

Οι απόκριες οικογενειακώς μας αρέσουν πολύ και πάντα μασκαρευόμαστε ακόμα και αν αυτό σημαίνει μια απλή περούκα. Είναι κάτι που μας διασκεδάζει πολύ και ειδικά τώρα με τον Νικόλα πιστεύω θα γελάσουμε πολύ!
Για να μασκαρευτεί κάποιος δεν είναι απαραίτητη η ενοικίαση κάποιας στολής ή η αγορά αξεσουάρ. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, η μαμά μου μαζί με την θεία μου είχαν ντυθεί με αντρικά ρούχα και είχαν φορέσει ένα καλσόν στο κεφάλι και έκαναν τους ληστές. Τις θυμάμαι να χασκογελάνε, σαν μικρά παιδιά και είχαμε διασκεδάσει όλοι πολύ! Μάλιστα είχαν επισκεφτεί μια συγγενή και εκείνη από την τρομάρα που πήρε, σφαλιάρισε την μια από τις δυο και έτρεξε φωνάζοντας στον άντρα της!!!!Α μη τι άλλο είχε επιτυχία!
Μια χρονιά
με τον άντρα μου ντυθήκαμε με τα ρούχα του παππού και της γιαγιάς και κατεβήκαμε στην Πλάκα. Στο δρόμο εγώ που έκανα τον παππού, φώναζα στην γυναίκα μου (δηλαδή στον άντρα μου), ότι μου έφαγε όλη την ζωή με την γκρίνια της! Οι περαστικοί μας πέρασαν για αληθινούς και έλεγαν ότι πάει τρελάθηκαν και οι μεγάλοι και βγήκαν αποκριάτικα στην Πλάκα:)
Ο Δημήτρης έχει ντυθεί γυναίκα, παππούς, καουμπόης, χορευτής salsa, άραβας και δεν θυμάμαι τι άλλο. Εγώ έχω ντυθεί φαντάρος, νοσοκόμα, μάγισσα, ζωγράφος, φράουλα, γάτα, καμαριέρα, γιαγιά. Κάποια ήταν στολές και κάποια ήταν της τελευταίας στιγμής. Τα θυμόμαστε όλα πάντως με ένα χαμόγελο στα χείλη.

Να λοιπόν μερικές ωραίες ιδέες και κυρίως οικονομικές που σίγουρα θα έχουν επιτυχία.
1) Κολυμβητής:  Φορέστε τα μαγιό σας, την μάσκα, ένα μπουρνούζι και το λαστιχένιο καπέλο σας. Κρεμάστε με ένα σκοινί τα βατραχοπέδιλα στον λαιμό και είναι σίγουρο ότι όλοι θα ξεκαρδιστούν!

img-article DIY Halloween Ideas - Olympic Swimmer

2) Μποξέρ: Φορέστε ένα μεγάλο σορτσάκι, κρεμάστε μετάλλια, φορέστε ένα μπουρνούζι με κουκούλα και μαυρίστε κανένα μάτι και κανά δόντι. Αν πάτε σε πάρτυ και βάλει την μουσική από το rocky, η πίστα σας ανήκει!!!Ντάξ' ο τύπος από κάτω είναι φέτες, αλλά μην πτοείστε!

3) Φυλακισμένος: Φορέστε λευκά ρούχα και βάλτε κάποιον να κολλήσει επάνω μαύρη κολλητική ταινία! Καλά αν έχετε κάποια πορτοκαλί στολή και μαλλί που μπορεί να φτιαχτεί σαν την κούπ του playmobil-Ξηρού θα είστε και μέσα στα δρώμενα!

4) Ζαχαροπλάστης - Μάγειρας: Μια ποδιά λευκή αρκεί!

5) Ανεμοδαρμένος:
Awesome Halloween Costume
via
Η λίστα είναι ατελείωτη! Με ελάχιστα αξεσουάρ μπορείτε να ντυθείτε, Δράκουλας, Μάγισσα, Γάτα, Χαβανέζα!
Κρεμάστε τις Χριστουγεννιάτικες μπάλες πάνω στα ρούχα σας και ντυθείτε Χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Ντυθείτε παρδαλά, πάρτε και ένα χαλί παραμάσχαλα και ντυθείτε γύφτος. Φορέστε τα ρούχα του παππού και της γιαγιάς και μεταμορφωθείτε! Το νυφικό που είναι στην ντουλάπα, αν σας κάνει ακόμη(κλαψ), είναι ευκαιρία να το διασκεδάσετε! Η εσείς ή ο άντρα σας:)
Καλή διάθεση να υπάρχει και η αμφίεση θα έχει επιτυχία. Υποστηρίξτε τον ρόλο σας και αυτό μετράει πιο πολύ απ'όλα!
Και τέλος αν είστε του συναφιού του δικού μου, η παρακάτω πανεύκολη στολή θα προκαλέσει γέλιο!
Office #Halloween Costume - Error 404 - Costume Not Found
via
Καλές απόκριες να έχουμε και να διασκεδάσουμε! Μας αξίζει!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...