Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Be my baby valentine!

Μαντέψτε, ούτε και εγώ γιορτάζω του αγίου Βαλεντίνου αλλά βλέποντας τις παρακάτω φωτογραφίες, λέω φέτος να το γιορτάσω! Και ο βαλεντίνος μου θα είναι ο γιος μου, δεν πιστεύω να πειράξει τον άντρα μου! Θα τον αφήσω να φάει σοκολάτες, παγωτά, πατατάκια και ότι άλλο ζητάει η μικρή του καρδούλα! Θα τον χορέψω, έναν χορό, ε μετά ελπίζω να μου κάνει το χατήρι να με αφήσει να τον ζουλήξω και να τον γεμίσω χρωματιστά φιλιά!

Heart banner baby Valentine's Day photo | Cool Mom Picks


Δείτε τους χαριτωμένους βαλεντίνους από κάτω και κλέψτε καμιά ιδέα!


Baby Cupid Valentine's Day photo | Cool Mom Picks


Lipstick kisses baby Valentine's Day photo | Cool Mom Picks


Baby in a basket Valentine's Day photo | Cool Mom Picks

Και μια ωραία κατασκευή...
hand & heart card.

Και για να χαμογελάσουμε...


-Του Αγίου Βαλεντίνου τι θα κάνεις;
-Τι μέρα πέφτει;
-Παρασκευή.
-Φακές.

Update Photo:

Πηγή: http://coolmompicks.com/, http://krokotak.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...