Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Βραβείο εις τριπλούν!

Νέο βραβείο τριγυρνά... Το λάβαμε και εμείς από τα 
Σας ευχαριστούμε θερμά!

Ας συνεχίσουμε με τα διαδικαστικά:)

Κανόνες
1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.

Ερωτοαπαντήσεις
1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου
Μαργαρίτα: Με ενέπνευσε και με εμπνέει το παιδί μου και η μητρότητα.
Νίκη: Το ξεκίνημα του blog  το έκανε η Μαργαρίτα... αλλά ευαισθητοποιημένη κι εγώ από τον ερχομό της κόρης μου μου άρεσε πολύ η ιδέα του να συμμετέχω στο blog. 

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί; 

Μαργαρίτα: Εξωγήινος! Σοβαρά τώρα, τι να απαντήσω εδώ; Ε άνθρωπος θα ήθελα να είμαι μόνο!
Νίκη: Με πιάνετε εντελώς απροετοίμαστη.... πραγματικά δεν έρχεται τίποτα στο μυαλό μου.

3 Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι; 

Μαργαρίτα: Αν με σταματούσαν στο δρόμο από το Blog TV θα κρυβόμουν από τις κάμερες γιατί θα ντρεπόμουν! Θα έλεγα ουδέν σχόλιο, ουδέν σχόλιο! χαχαχα!
Νίκη: Ότι δύο φίλες η Μαργαρίτα και η Νίκη μοιράζονται τις όμορφες οικογενειακές τους στιγμές, τις εμπειρίες τους, τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς τους και όμορφες ιδέες κατασκευών καθώς και ότι άλλο βρίσκουν ενδιαφέρον στο blog τους.
 
4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις; 

Μαργαρίτα: Συνεχίζω να γράφω, γιατί συνεχίζω να ανακαλύπτω. Για το παιδί μου. Και γιατί χαίρομαι για κάθε σχόλιο που βλέπω, όπως την πρώτη φορά.
Νίκη: Το γεγονός ότι κάθε δημοσίευση μας ενδιαφέρει και άλλες μανούλες ή μη. Το γεγονός ότι η επισκεψιμότητα του mommywiki όλο και αυξάνεται... και βέβαια ότι υπάρχει αυτό το μέσω να επικοινωνήσεις και να κάνεις νέους φίλους. 

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή'; 

Μαργαρίτα:  Την φωτογραφία του γιου μου. Κλισέ; Ας είναι!
Νίκη: Τη γέννηση ενός παιδιού, ενός ζώου, ενός λουλουδιού... ή ακόμα τη γέννηση της ημέρας καθώς βγαίνει ο ήλιος!

6.Αγαπημένη λέξη;

Μαργαρίτα: μαμά
Νίκη: ευχαριστώ!

Θεωρώ ότι τα βραβεία είναι ένας τρόπος για να γνωρίσουμε νέα blog. Κάποια βραβεία έχουν ερωτήσεις που η απάντηση τους δεν νομίζω ότι θα ενδιέφερε κανέναν. Παρόλα αυτά παραμένει ένα ωραίο παιχνίδι. Για τους παραπάνω λόγους, χαιρόμαστε πολύ που μας το χαρίσατε και το χαρίζουμε με την σειρά μας στα παρακάτω blog που ανακαλύψαμε, ψάχνοντας νέα σε εμάς blog.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...