Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Ένα παιχνίδι με λούτρινα παιχνίδια

Δεν ξέρω για εσάς αλλά τα λούτρινα τα αντιπαθώ. Μικρή δεν τα αντιπαθούσα, βέβαια δεν έπαιζα και μαζί τους κιόλας... Τώρα όμως που έχω γεμίσει 2 σακούλες σκουπιδιών στην αποθήκη και όλο το πάνω της ντουλάπας με αυτά του Νικόλα, τα απεχθάνομαι! Βαριέμαι να τα πλένω, βαριέμαι να κουνάω την ντουλάπα και τσουπ να μου έρχονται στο κεφάλι και το χειρότερο; Δεν τα παίζει και αυτός. Ποτέ δεν τα έπαιξε. Απορώ αν υπάρχει παιδάκι που να παίζει με λούτρινα. ΟΚ πολλά παιδιά έχουν το αγαπημένο τους που κοιμούνται-πάνε παντού μαζί του, αλλά ως εκεί.

Πως τα μάζεψα όλα αυτά; Δώρα!Θα σας πω μόνο ότι το καλοκαίρι που πέρασε συναντήσαμε τυχαία έναν φίλο του μπαμπά μου που είχαμε να δούμε χρόνια, ο οποίος έχει περίπτερο. Ήμουν με τον Νικόλα. Μου λέει λοιπόν, αααα Μαργαρίτα μου πρέπει να κάνω ένα δώρο στον μικρό δεν γίνεται! Ανοίγει λοιπόν το μηχάνημα-παιχνίδι με τα αρκουδάκια πίσω από το περίπτερο και μου έδωσε μια τσάντα! Χαμογέλασα, τον ευχαρίστησα τον άνθρωπο, αλλά όταν την άνοιξα και είδα μέσα 10 αρκούδια έπαθα εγκεφαλικό!
Βρήκα λοιπόν ένα ωραίο παιχνίδι με λούτρινα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα πιάσει και θα τραβήξει το ενδιαφέρον των μικρών, αλλά ακούγεται καλό!

Φτιάξτε ένα κουτί με σύνεργα μεταμόρφωσης! Βάλτε μέσα αξεσουάρ και ρούχα που θα κάνουν το αρκουδάκι σας αγνώριστο.

Να τι μπορείτε να βάλετε μέσα στο κουτί μεταμφίεσης:
1) Μουστάκια. Κόψτε μαύρα μουστάκια από τσόχα. Μπορείτε να τα κολλήσετε με κολλητική ταινία.
2) Γυαλιά. Δείτε τον superman. Ολόκληρος άντρας μεταμφιεζόταν με ένα ζευγάρι γυαλιά. Γιατί όχι και το αρκουδάκι σας. Μπορείτε να φτιάξετε το σχήμα των γυαλιών με αυτά τα καθαριστικά πίπας που είναι εύπλαστα.
3) Περούκες. Κόψτε νήμα, κλωστές, παλιά υφάσματα, εφημερίδες σε λωρίδες, ενώστε τα μεταξύ τους και έτοιμη η περούκα. Πάλι με κολλητική ταινία την κολλάμε. 
4) Κάπες. Με τσόχα ή παλιά υφάσματα είναι πολύ εύκολο να κόψετε το σχήμα μιας κάπας.


Καλή διασκέδαση!!!

Mε αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο Link Party του Craftaholic!
Πηγή: http://innerchildfun.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...