Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Australian Crunch



Ένα διαφορετικό γλύκισμα που σίγουρα θα σας γοητεύσει! Το όνομά του μας ταξιδεύει στη γνωστή ήπειρο. Όμως είναι ένα κλασσικό, Αγγλικό γλυκό. Ναι, ναι. Αγγλικό!

Είναι τραγανό, σοκολατένιο και πολύ, μα πάρα πολύ γευστικό. Οι γεύσεις που κυριαρχούν είναι η καρύδα, το κακάο και τα κορν φλεικς!
γίνεται πανεύκολα χωρίς μίξερ, αναμονές ή απαιτητικές προετοιμασίες.
Είμαι σίγουρη ότι δεν έχετε φάει τέτοιο γλυκό και σας προτείνω να το φτιάξετε.

Το γλυκό αυτό το έμαθα από μια ξαδέλφη μου όταν διέμενε στη Νορβηγία. Ήμουν λίγο πριν τα 20, φοιτήτρια τότε, νέα μαγείρισσα και πολλά υποσχόμενη... χαχαχαχαχ. Επιστρέφοντας από το ταξίδι μου εκεί, το έφτιαξα στο πατρικό μου σπίτι και στο σπίτι μου στην Πάτρα για τις φίλες μου από το Πανεπιστήμιο - σας λέω για τρομερή επιτυχία!



Australian Crunch

250γρ μαργαρίνη
150γρ ζάχαρη
100γρ καρύδα
80γρ κορν φλεικς χωρίς ζάχαρη
1 κουταλιά κακάο
100γρ αλεύρι
1 κουταλιά baking powder
1 κουβερτούρα

Επί το έργον!

Λιώνουμε το βούτυρο και προσθέτουμε τη ζάχαρη, τα καρύδα και τα κορν φλέικς.



Το ανακατεύουμε ελαφρά και ρίχνουμε το αλεύρι που έχουμε ανακατέψει με το baking powder και το κακά.
Τα βάζουμε σε ένα ταψί και το ψήνουμε στους 180C για 30 λεπτά.

Πριν το ψήσιμο...


Μετά το ψήσιμο...


Όταν δεν είναι καυτό, λιώνουμε την σοκολάτα και το καλύπτουμε. Το βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσει.



Εγώ έβαλα στη μια πλευρά και μικρά ζαχαρωτά, έτσι για τσαχπινιά...


Σερβίρεται κρύο.



Και βέβαια το κομμάτι της Αγνής σερβιρισμένο στο πιατάκι της!


Θα το δοκιμάσετε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...