Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Ο μυστικός μου Άι Βασίλης έφτασε και φέτος!


Οι τελευταίες γιορτές Χριστούγεννα και Πάσχα έχουν αποκτήσει για εμένα μια νέα παιχνιδιάρικη πινελιά μιας και συμμετέχω στα "παιχνίδια" που διοργανώνει η Ζήνα από το Efzin.
Όπως και πέρυσι λοιπόν έτσι και φέτος πήγα με μεγάλη χαρά στο ταχυδρομείο να παραλάβω το δωράκι μου από τον μυστικό μου Άι Βασίλη!
Ο Άι Βασίλης μου για φέτος ήταν η Σωτηρία από το My Little Cosy World
Η Σωτηρία είναι μια χρυσοχέρα μαμά και στην σελίδα της μπορείς να δεις κατασκευές, συνταγές, ακόμη και το τελευταίο της χόμπι το πλέξιμο:)


Το δωράκι μου λοιπόν ήταν μια υπέροχη Χριστουγεννιάτικη κατασκευή που πραγματικά με ενθουσίασε. Όποιος μπαίνει σπίτι του τα δείχνω και τον ρωτάω να μαντέψει από τι είναι φτιαγμένα! Είναι απίστευτο ότι από μερικά φύλλα, μερικές χαρτοπετσέτες και χρυσόσκονη απλωμένη από παιδικά χεράκια βγήκε αυτό το στολίδι! 


Στολίδια λοιπόν φτιαγμένα από φύλλα μανόλιας!
Αυτό που με άρεσε ακόμη περισσότερο είναι ότι είναι ένα δώρο που κάθε χρόνο τέτοια εποχή θα το στολίζω στο δέντρο μου και θα σκέφτομαι την όλη διαδικασία του secret santa με χαμόγελο!


Αν θέλετε να δείτε πως φτιάχνονται μπείτε εδώ.
Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά Σωτηρία αλλά και εσένα Ζήνα για την άψογη διοργάνωση.
Καλές γιορτές σε όλους!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...