Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Νίκη >>> Ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης


Μπορεί να βρίσκομαι ήδη μια εβδομάδα σε άδεια από τη δουλειά, να έχω στο μυαλό μου αυτήν την ανάρτηση, εδώ και δύο εβδομάδες, αλλά πιστέψτε με τώρα (στις 11:30 στις 28 Δεκεμβρίου) κατάφερα να βρω λίγο χρόνο για να ευχαριστήσω την αγαπημένη Δέσποινα. Η οποία μεταμορφώθηκε για μένα σε μια γλυκύτατη αγιοβασιλίτσα και μου έστειλε ένα πακέτο γεμάτο με κάθε λογής καλούδια!!!

Η ιστορία ξεκινά ως εξής... 

Ντριν το τηλέφωνο. Εγώ χαμένη και απορροφημένη από τη δουλειά στο γραφείο. Είναι η Μαργαρίτα... "Έλα, τι κάνεις; Έστειλε η Ζήνα μήνυμα για το Secret Santa. Εγώ θα παίξω, Εσύ;;;;" Χωρίς δεύτερη σκέψη λέω ναι! 
Έπειτα από ένα μήνα περίπου παίρνω το ειδοποιητήριο από τον ταχυδρόμο. Την επόμενη μέρα βάζω στο πρόγραμμα μια στάση στο ταχυδρομείο για να παραλάβω το δώρο μου. Παίρνω στα χέρια μου το πακέτο, το οποίο μάλιστα είναι αρκετά μεγάλο και βαρύ. 
Πρώτη σκέψη, τι να έχει μέσα;;; 
Δεύτερη σκέψη, που θα το ανοίξω;
Μπαίνω στο αμάξι γιατί έχω ήδη αργήσει να ξεκινήσω για τη δουλειά και βάζω το πακέτο στο κάθισμα του συνοδηγού. Μποτιλιάρισμα... Καθυστερήσεις... και εγώ κολλημένη στην κίνηση.
Τρίτη σκέψη, εεεε... θα το ανοίξω εδώ!

Και το ανοίγω! Και βλέπω ένα κουτί ντυμένο με υφάσματα και δαντέλες!


Ανοίγω και το κουτί και από μέσα ξεπηδούν απίστευτα καλούδια! Και πρώτα πρώτα μια χειροποίητη κάρτα με ευχές για τις γιορτινές μέρες!


Εκείνη τη στιγμή στο αμάξι απλά ξαναέκλεισα το κουτί μη τυχόν και αρχίσουν να φεύγουν από το κουτί όλα τα όμορφα που μου έστειλε η Δέσποινα.
Όταν επιστρέφω όμως σπίτι το βράδυ... δεν σας λέω τίποτα! Τα αράδιασα όλα πάνω στο τραπέζι και άρχισα να τα περιεργάζομαι σαν μικρό παιδί.



Και τι δεν είχε αυτό το κουτί! 
Ένα πακέτο πολυμερικό πηλό, δυο σακουλάκια με σχέδια κοπής, έναν πλάστη, μια ξύλινη κορνίζα, μια σοκολάτα διπλωμένη με κόκκινο χαρτί, ένα βάζο με τα υλικά αλατοζύμης, πινέλα, ένα χειροποίητο λουλούδι από χάρτινες φόρμες για καπ-κέικ. Χριστουγεννιάτικα στολίδια, ένα σαπουνάκι και ένα κουτάκι διακοσμημένο με μια χειροποίητη καμπανούλα που μέσα του είχε κολλιέ για μένα και την Αγνή.
Α!!! και πολλές καραμέλες - τις οποίες όμως δεν θα δείτε σε καμία φωτογραφία γιατί συλλέχθηκαν όλες από την Αγνή.





Αυτό είναι για μένα! Υπέροχο με πανέμορφα χρώματα!

Και αυτό για την Αγνή!


Χάρηκα το δώρο μου σαν παιδί! Τόσα πολλά πράγματα σε ένα κουτί! Και όλα ένα ένα επιλεγμένα για εμένα και την Αγνή. 
Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Μας έδωσες υλικό για πολλές ώρες παιχνιδιού και δημιουργικής απασχόλησης. 
Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις άγιες ημέρες και να έχεις ένα νεό χρόνο γεμάτο υγεία, γαλήνη, αγάπη και δημιουργικότητα!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...