Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Παππούς Τάδε ευπειθώς αναφέρω ότι ....

Να σας πω κάτι με το οποίο γέλασα σήμερα.

Πήρα νωρίτερα σήμερα τους παππούδες που κρατάνε το μωρό να δω πως τα περνάνε σήμερα.
Είναι κάτι που και εγώ και ο άντρας μου κάνουμε καθημερινά, προς θεού, όχι για να ελέγξουμε αλλά για να δούμε τι κάνει το παιδάκι μας που το έχουμε στο μυαλό μας.
Το παιδί το κρατάνε άλλοτε οι γονείς μου και άλλοτε τα πεθερικά μου.

 
Όταν λοιπόν ο άντρας μου παίρνει τους δικούς μου ή εγώ τα πεθερικά μου, η συνομιλία είναι του στυλ:
Ευπειθώς αναφέρω παππους ταδε/γιαγιά τάδε, ότι:

  • Η υγεία του μωρού βαίνει καλώς.
  • Το πιατο του δεν θέλει πλύσιμο γιατι το έφαγε όλο.
  • Έχεσε τόσες φορές και κατουρήθηκε τόσες.
  • Έκανε διαλειμμα στις κούνιες τόση ώρα
  • Θα κοιμηθεί τότε και για τόση ώρα
ΑΝΑΠΑΥΣΗΗΗΗΗ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...