Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μήπως είναι καιρός να το πάρω πιο σοβαρά;

Πριν λίγο καιρό μέλος του συγγενικού μου περιβάλλοντος μας ανακοίνωσε της εγκυμοσύνη του. Η χαρά μας πολύ μεγάλη. Εγώ προσωπικά ανυπομονούσα και το σκεφτόμουν συχνά, έτσι ώστε επιτέλους να υπάρξει άλλο ενα μωρό στην οικογένεια πέρα απο το δικό μου. Έτσι ώστε να έχω κάποιον να μοιράζομαι την μαγική :) γνώση που σου δίνει η μητρότητα.
Έτσι περιχαρής περιχαρής της ετοίμασα μια λίστα με όλα αυτα, τα υλικά αγαθά, που μπορεί να βρεί χρήσιμα. Το ονόμασα κίολας baby bible by Margarita. χαχαχαχα.
Την λίστα την εμπλούτησε βεβαίως βεβαίως και η Νίκη, η οποία είναι η μοναδική "συνοδοιπόρος" που έχω μεχρι τώρα και μοιράζομαι τις ανησυχίες, χαρές, απορίες, εμπειρίες.
Και να που την χρειάστηκε και η νύφη της Νίκης.
Και να που την χρειάστηκε και ο διπλανός μου στο γραφείο για την γυνάικα του.
Και λέμε με την Νίκη, μωρέ, δεν φτιάχνουμε ενα blog να τα γράφουμε;
Και λέω εγώ, αυτό το μάνα μητέρα ΜΑΜΑ που είχα φτιάξει μηηηπως να το λειτουργήσω;
Ε για να δούμε. Τι λες Νίκη να αρχίσουμε να βάζουμε εδώ την λίστα και τα άπειρα google results των διαδικτυακών αναζητήσεών μας;;;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...