Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Secret Santa 2016

Μπορεί να έχουμε χαθεί αλλά όλα και όλα... κάποια πράγματα είναι σταθερή αξία.
Όπως το Secret Santa της Ζήνας.
Όπως λοιπόν και πέρυσι, έτσι και φέτος έστειλα το δωράκι μου και έλαβα και το δικό μου.
Το τι έστειλα μπορείτε να το βρείτε εδώ. Το τι έλαβα ακολουθεί.


Η φοβερή Αριάδνη έβαλε τα δυνατά της.
Πραγματικά όταν έλαβα το δώρο μου, μετάνοιωσα που όταν ετοίμαζα το δικό μου δεν έβαλα τόσες τσαχπινιές.
Του χρόνου όμως. Από το κουτί, την κάρτα μέχρι το περιεχόμενο όλο ζωγράφισε!
Λυπάμαι πάρα πολύ που δεν έχω φωτογραφίες να σας δείξω...Κλέβω της Αριάδνης.... Χάλασε το κινητάκι μου και μαζί και αυτές. Η μόνη που έχω είναι αυτή που ανέβασα από το πλέον χαλασμένο κινητό μου, την ημέρα που άνοιγα το πακετάκι μου....


Στην κάρτα έβαλε γυαλιστερά στολίδια.
Έφτιαξε χειροποίητα σοκολατάκια.
Βλέπετε τα τίμησαν τα μικρά!
Ξύλινα sticks για παιχνίδι, αλλά και ξήλινες χιονονιφάδες.
Ένα διακοσμητικό για το γραφείο μου στο οποίο περνάω όλη την ημέρα στα αγαπημένα μου χρώματα.

Τους σκέφτηκε όλους. Ένα κουτί που μόλις το άνοιξα με γέμισε Χριστουγεννιάτικη ζεστασιά.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Αριάδνη! Και εσένα φυσικά Ζήνα.

Καλή χρονιά σε όλους!

Την Αριάδνη και τις δημιουργίες της μπορείτε να βρείτε εδώ:

http://ariadnefromgreece.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/Thalasseaglass/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...