Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Wood Crafts - Ξύλινο 3D Νούμερο για τα γενέθλια της Αγνής


Και ενώ απολαμβάνω τις διακοπές μου - πέρασε τόσος καιρός και ακόμα τις σκέφτομαι... αχχχ! έρχεται στο μυαλό μου το πάρτι γενεθλίων της Αγνής. Μόλις 15 μέρες πριν και εγώ δεν έχω αποφασίσει τίποτα. Το μόνο που ξέρω είναι το θέμα... και την ηλικία!!!

Που θα γίνει; Στο σπίτι ή σε χώρο δραστηριοτήτων ή σε παιδότοπο;
Πόσους θα καλέσουμε; Θα πούμε και στους συμμαθητές της από τον παιδικό σταθμό; Αν το κάνουμε σπίτι θα χωρέσουμε;
Ποιους θα καλέσουμε; Καλύτερα να καταλήξω στο Χώρο πρώτα....
Πότε θα γίνει το πάρτι; Κι αν είναι κλεισμένοι οι χώροι που θέλω; Καλύτερα να καταλήξω στο Χώρο πρώτα....
Και εγώ τελικά ήμουν κάπως έτσι!!!



Είπα λοιπόν να ξεκινήσω από τα γνωστά!

Κάθε χρόνο φτιάχνω κάτι για την ηλικία της Αγνής (θυμάστε; [1], [2], [3]). Φέτος λοιπόν, ήταν η σειρά του τέσσερα και το θέμα Minnie Mouse!

Επέλεξα λοιπόν ένα φτιάξω ένα 4 με αφτιά!!!
Ο άντρα επί του κοψίματος του ξύλου...



και εγώ επί της ζωγραφικής...




Πως σας φαίνεται;

Και μιας και με προβλημάτισε πολύ το θέμα του "Που θα γίνει το παιδικό πάρτι;" γράψτε μου που κάνετε εσείς τα πάρτι σας; Με ποια κριτήρια επιλέγετε το χώρο;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...