Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Σε αγαπώ 33!


Νομίζω ότι αντιπροσωπεύω ένα μεγάλο ποσοστό των γυναικών λέγοντας ότι δεν γιορτάζω του Αγίου Βαλεντίνου αλλά… θα πετούσα την σκούφια μου αν έσκαγε μύτη ο σύζυγος με μια αγκαλιά λουλούδια ή με σοκολάτες ή με ένα γλυκανάλατο δωράκι ή με οποιοδήποτε από τους παραπάνω συνδυασμούς. Κατά τα άλλα, δεν χρειάζεται να είναι του Αγίου Βαλεντίνου για να γίνουν τέτοιες κινήσεις, εγώ γιορτάζω κάθε μέρα, αυτές είναι εμπορικές γιορτές μπλα μπλα μπλα μπλα.

Προσπαθώντας λοιπόν να ρωτήσω τον γιο μου για τον έρωτα του...Βαλεντίνου, καθ οδόν για την προπόνηση, πέφτει ραδιοφωνική διαφήμιση σχετική με τον Βαλεντίνο.
-μαμά πότε είναι του Αγίου Βαλεντίνου?
-την Κυριακή αγόρι μου, γιατί? Είσαι ερωτευμένος?
-ναι
-με ποια είσαι ερωτευμένος?
-με την Αρχοντιά
-δηλαδή τι νιώθεις?
-την αγαπάω
-δηλαδή όταν την βλέπεις τι θες να κάνεις (απορώ τι απάντηση περίμενα… δλδ έλεος)
-να παίξω μαζί της
-και θα της πάρεις δώρο του αγιου Βαλεντίνου?
-ναι
-τι θα της πάρεις?
-ένα ρομπότ
-έλεος ρε νικολα….στις γυναίκες δεν παίρνουν ρομπότ. Παίρνουν σοκολάτες, λουλούδια, κοσμήματα τέτοια πράγματα.
-τι λες ρε μαμά. Αφού το έχω δει στην τηλεόραση.
via

Στον μαστοράκο, υπάρχει ένα επεισόδιο που στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ένας ψάχνει απεγνωσμένα να αγοράσει το ρομποτ " Σε αγαπώ 33", στην γυναίκα του για του Αγίου επειδή είναι το δώρο που θα πάρουν όλες οι φίλες της και ζητά την βοήθεια του μαστοράκου για την συναρμολόγηση. Τελικά το ρομπότ είναι ελαττωματικό και ο μαστοράκος σκαρφίζεται ένα ρομαντικό δείπνο κόπια του πρώτου τους ραντεβού ως δώρο. Αυτή φυσικά ενθουσιάζεται και συγκινείται.
Το μήνυμα του επεισοδίου είναι ότι δεν χρειάζονται μεγάλα δώρα για να είναι κάποιος χαρούμενος μπλα μπλα μπλα.
Είναι εμφανές ότι το μήνυμα του παιδικού δεν τον άγγιξε καθόλου:)

Φτάνοντας στην προπόνηση βλέπει την συναθλήτρια του Μαριτίνα. Αυτή περιχαρής τον χαιρετάει και τραβολογιούνται να ξεκινήσουν το παιχνίδι. Έρχεται λοιπόν με κόκκινα μαγουλάκια και μου λέει ψιθυριστά με βεβαιότητα στην φωνή....
-Μαμά, εγώ να ξέρεις είμαι ερωτευμένος με δυο κορίτσια! Με την Αρχοντία ΚΑΙ( έδωσε έμφαση στο και) την Μαριτίνα.

Αρχοντία και Μαριτίνα ελπίζω να σας αρέσει ο "Σε αγαπώ 33", έστω και σε ζωγραφιά!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...