Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Πρώτη φορά χωριστά

Αχ επιτέλους μετά από τόσο καιρό γράφω στο μπλογκάκι μας που είχα παραμελήσει τόσο πολύ!
Πριν δυο εβδομάδες καθώς ήμασταν στο Αττικό ζωολογικό πάρκο, ανάμεσα σε μαϊμούδες και λιοντάρια με έπιασαν κάτι πόνοι... μα κάτι πόνοι... Οξεία σκωληκοειδίτιδα με περιτονίτιδα!
Έμεινα στο νοσοκομείο επτά ημέρες. Αυτό σημαίνει 6 νύχτες χωρίς τον Νικόλα μου!
Και πέρασαν πραγματικά βασανιστικά!
Κάθε βράδυ του μιλούσα στο skype και τώρα που γύρισα ακόμα μου ζητάει να με δει στο video:)

Σήμερα κιόλας μου πέταξε την εξής ατάκα:
"Μαμά πάμε σπίτι να βάλουμε βίντεο στο φεισμπουκ"!!!!! Καλά με κούφανε! Ακούς εκεί facebook!
Κάθε μέρα από τότε που γύρισα, αν με χάσει από το οπτικό του πεδίο, κοιτάζει γύρω γύρω και με ψάχνει. Έχουμε γίνει αυτοκολλητάκια!
Μέσα στην νύχτα ξυπνάει και μου ζητάει να κάνουμε την δική μας αγκαλίτσα "κουταλάκι".
Φυσικά κάθε μέρα με εξετάζει και μου δίνει τα φάρμακα μου και όποτε βλέπει τα αυτοκόλλητα στην κοιλιά μου κατσουφιάζει και μου λέει: "Πέρασε μαμά τώρα, ε; Πάει δεν πονάει!" 
Εχθές παίζαμε στο πάτωμα και επειδή με είδε που δυσκολευόμουνα να σηκωθώ, μου λέει: "Κάτσε μαμά, θα σε βοηθήσω εγώ".
Σήμερα κοιμηθήκαμε το μεσημέρι και μου λέει, "Μαμά, θέλω να κάνουμε αγκαλίτσα νάνι". Αγκαλίτσα νάνι είναι η άλλη αγκαλίτσα μας που ξαπλώνει επάνω μου - ΝΑΙ το αντέχω και ας έχει φτάσει 13 κιλά. "Θέλω να ξαπλώσω στην κοιλίτσα σου, μπορείς;". Του είπα ότι δεν μπορώ και είπε: "Καλά δεν πειράζει, μετά", και απλά έχωσε την μουσούδα του στον λαιμό μου μέχρι που κοιμήθηκε (μούσκεμα στον ιδρώτα εννοείται!!!!).
Να αυτά μου λείψανε τόσο πολύ! Και ξέρω ότι ο μικρός μου μια χαρά περνούσε και δεν στεναχωριότανε και ίσως και δεν του έλειψα πολύ, αλλά σίγουρα του έλειψα λιγάκι.

Αυτή την εβδομάδα έχω άδεια και θα περάσουμε πολλές μέρες μαζί! Τις πρώτες δυο τις έβγαλα στο σπίτι της μαμάς μου μέχρι να "δυναμώσω" και αύριο πρέπει να τρέξω σε ΙΚΑ κλπ. αλλά από μεθαύριο θα το καταδιασκεδάσουμε μόνο τα δυο μας!!!
Θα φάμε παγωτά, καρπούζι, θα διαβάσουμε βιβλία και θα παίξουμε με το νερό. Θα γεμίσουμε την πισίνα και θα γίνει ΧΑΜΟΣ, όπως λέει και ο Νικόλας!

Άντε πάω να τον βάλω για ύπνο, γιατί έχει έρθει εδώ δίπλα μου και με απείλησε: "Θα πατήσω αυτό το κουμπί και θα κλείσει το facebook μαμά!", εννοεί το κουμπί του PC! Τι κόλλημα με το facebook ε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...