Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Φτιάχνω φιστικοβούτυρο στο σπίτι

Καλημέρα... Καλημέρα...

Σήμερα πρωί πρωί που ήθελα να φάω πρωινό, μου ήρθε στο μυαλό το τέλειο  φιστικοβούτυρο. Το θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια που όταν μας το αγόραζε η μαμά μου πέφταμε με τον αδελφό μου να το φάμε με το κουτάλι!

Δυστυχώς δεν είχα στο ντουλάπι της κουζίνας αλλά ήταν μια καλή αφορμή να βρω πως μπορώ να το φτιάξω μόνη μου.


Τα υλικά είναι απλά!
4 1/2 κούπες φιστίκια (ψημένα και ελαφρώς αλατισμένα)
1 ή 2 κουταλιές της σούπας λάδι (προαιρετικά)

Η ποσότητα αυτή θα σας βγάλει περίπου ένα βάζο μαρμελάδας. Αν θέλετε λιγότερο ή περισσότερο μειώστε ή αυξήστε την ποσότητα.
Το λάδι είναι προαιρετικό και έχει να κάνει με το πόσο κρεμώδη και αφράτο το προτιμάτε.
Επίσης, αν έχετε άψητα φιστίκια, τότε πρέπει να τα ψήσετε στο φούρνο σε πολύ δυνατή φωτιά για 20 λεπτά. Έτσι θα βγάλουν και το λάδι τους ευκολότερα κατά την εκτέλεση της συνταγής.

Η εκτέλεση είναι απλή. Τοποθετήστε τα φιστίκια στο μπλέντερ και χτυπήστε τα από 5 έως 10 λεπτά. Κάθε τόσο ανοίγετε το μπλέντερ και με μια σπάτουλα καθαρίστε τα τοιχώματα του.

Μην απογοητευτείτε αν δεν βλέπετε να βγαίνει το κρεμώδες φιστικοβούτυρό σας... θέλει υπομονή και χρόνο και βέβαια εξαρτάται από το πόσο δυνατό είναι το μπλέντερ σας.

Τα στάδια από τα οποία θα περάσει φαίνονται παρακάτω.


Βεβαίως μπορείτε να σταματήσετε σε οποιοδήποτε στάδιο.
Απλώστε το σε μια φέτα ψωμί...και...


καλή μας όρεξη!!!

Πηγή: http://milkandcerealblog.wordpress.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...