Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Wood 3D Puzzle Toy



Καλημέρα, καλημέρα!

Χάθηκα, το ξέρω! Μια οι πολιτικές εξελίξεις που δεν μας αφήνουν να ηρεμήσουμε, μια η δουλειά στο γραφείο που έχει υπερδιπλασιαστεί συν ότι στο σπίτι είχαμε φιλοξενούμενους, άντε να βρεις μυαλό να γράψεις ή να επισκεφθείς αγαπημένα Blogs,  pinterest κτλ. Λίγο fb και αυτό από το κινητό... λίγο πριν με πάρει ο ύπνος. Νιώθω ότι δεν έχω καθόλου χρόνο. Αντί να έχει πάρει το μυαλό μου αέρα και να σκέφτεται καλοκαιρινές διακοπές, θάλασσα και στιγμές χαλάρωσης, εγώ περνάω την ακριβώς αντίθετη φάση. Και εκεί λέω ότι έχω παραμελήσει εντελώς το mommywiki. Σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν λύση οι αναρτήσεις που έχουν μείνει ανολοκλήρωτες στα Drafts.
Ανάμεσα τους και η παρούσα, που όλο έλεγα να τη δημοσιεύσω και όλο έμενε σε πρόχειρη μορφή, να της αλλάζω τις φωτογραφίες και να μην καταλήγω τι να γράψω...



Ίσως γιατί είναι από τα αγαπημένα μου και της Αγνής βεβαίως... βεβαίως...


Ενα ξύλινο, χειροποίητο παζλ σε 3d μορφή.






Να και λίγο από κατασκευή...


Καλό Σαββατοκύριακο!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...